Subject: 20.08.2025 liiklusmärgid teele
From: Awake <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Mon, 11 Aug 2025 23:49:38 +0300

Tere, Meil on tulemas 20.08.2025 erasündmus Ida-Virumaal, Alajõe külas, 
kus külalised pargivad oma autod tee äärde. Tegemist on väikese 
liiklusega teega, kuid siiski korrektsuse huvides soovime, et külalised 
pargiks vaid ühel poolel.

Palume liikluse reguleerimiseks täiendavaid (ajutisi)märke "13111" 
teele. Nimelt soovime, et külalised pargivad ühelepoole teed (250 m 
pikkuses osas)
Seega vajame ühelepoole teed "P" (parkimise) liiklusmärke ja teisele 
poole teed peatumis- ja parkimist keelavad liiklusmärgid.
Parkimise liiklusmärgid tulevad vasakule poole (kui Kauksi poolt tulla), 
ehk mandri poole. Peatumis- ja parkimist keelavad märgid tulevad 
paremale poole (kui Kauksi poolt tulla), ehk Peipsi järve poole.
Lisaks on tarvis ka neid märke, mis lõpetavad ajutise liikluskorralduse.

Sündmuse algus 20.08.2025 kell 12:00. Sündmuse lõpp 21.08.2025 kell 
01:00 (Märgid võib eemaldada ka 21.08.2025 hommikul või päeval)

Manuses on ka skeemid.

-- 
Tervitades

Keijo Tismus
+372 53 311 277
[email-masked]